Obsah košíku 0,00 Kč Dr. Popov

Bolest v krku

Je důsledkem laryngitidy - akutního nebo chronického zánětu hrtanu. Akutní zánět je způsoben virovou infekcí, chronický nejčastěji namáháním hlasu, emočním stresem nebo "přetažením". Ve vyjímečných případech se může vyskytnout na hlasivkách polyp nebo uzlík a je na odborníkovi, aby rozhodl, zda je třeba defekt řešit chirurgicky.

Doporučený postup

Kloktat a pít v souladu s návodem na etiketě bylinný čaj Angina Tea účinný jak při angině (zánětu mandlí), tak při chrapotu (zánětu hrtanu). Čaj povzbuzuje organizmus a mírně podporuje pocení. Působí dezinfekčně až antibioticky, uklidňuje a tlumí bolest. Vytváří na mandlích, v hrtanu a na okolních tkáních "protektor" z hojivého slizu. Podporuje rozpouštění hlenů, aby se tyto nehromadily v dýchacích cestách a nezpůsobovaly další komplikace.

Příprava

2 - 3 polévkové lžíce bylinné směsi vařit 3 min. mírným varem v 1000 ml vody, odstavit, přikrýt, nechat ochladit na pokojovou teplotu a scedit. V průběhu dne vícekrát po sobě vykloktat jedním douškem nálevu hrdlo - druhý doušek spolknout.

Odůvodnění

Bez ustání se tvořící slinný sekret po určité době odplaví z bolestivých míst usazené léčivo a hojivý nálet je nutno v zájmu nepřetržitého procesu hojení častěji obnovit.

Ob den potřít na noc hrdlo nepatrně "zahřívacím" masážním přípravkem Stimulan a zabalit krk do teplého šátku.

Vyjímečně vhodným potravním doplnkem k posílení imunity je peruánský přípravek Maca (Lepidium mayenii). Přípravek aktivuje buněčný metabolizmus a zvyšuje fyzickou a psychickou odolnost.

Na zdravotní potíž Bolest v krku doporučujeme

drpopov.cz: © 2011 Dr. Popov s.r.o., realizace projektu KETNET s.r.o. (elektronické obchody, www stránky, internetové prezentace), hostováno a vyvinuto na redakčním systému MODElina, k internetu připojeno sítí TaNET. Veškerý obsah je majetkem společnosti Dr. Popov s.r.o. a jakékoliv jeho kopírování bez předchozí písemného souhlasu je zakázáno.